כרטיסים למשחקי nba

תוכן העניינים

קניית כרטיסים למשחקי NBA יכולה להיות יקרה

בין אם אתם מחפשים לתמוך בקבוצה האהובה עליכם, או סתם חובבי כדורסל מושבעים, משחקי NBA הם דרך מצוינת לחוות את הריגוש של ספורט חי. עם זאת, כרטיסים יכולים להיות יקרים.

למרבה המזל, יש דרכים לחסוך כסף במשחק ה-NBA הבא שלך. בתור התחלה, אתה יכול לבחור להשתתף במשחק פחות פופולרי או מושב פחות יקר.

כמה זמן עונת ה-NBA?

עונת ה-NBA נמשכת מאוקטובר עד אפריל וכל קבוצה משחקת 82 משחקים במהלך תקופה זו. בנוסף לעונה הסדירה, ה-NBA מחזיקה גם פלייאוף שנמשך כשישה חודשים.

הליגה החלה להשתמש במתכונת העונה של 82 משחקים בשנים 1967-68, אם כי קבוצות שיחקו בין 68 ל-80 משחקים לפני כן. בעבר דובר על עונות קצרות יותר, וקיימת אפשרות שה-NBA תקצר בסופו של דבר את אורך העונה ל-72 משחקים.

עונה קצרה יותר תהיה טובה לשחקנים ולאוהדים כאחד, מכיוון שהיא יכולה לעזור להם להתאושש מהר יותר מפציעות ולהאריך את הקריירה שלהם. זה גם יאפשר להם להיות בריאים יותר ולשחק ברמה גבוהה יותר, מה שיעזור ל-NBA להיות תחרותי יותר.

אחת הסיבות העיקריות לכך שה-NBA שוקלת לקצר את העונה שלה היא ששחקנים נפגעים בתדירות גבוהה יותר ממה שהיה פעם. הסיבה לכך היא ששחקנים משחקים יותר ויותר משחקים, מה שמוביל ליותר בלאי על גופם.

סיבה נוספת לכך שה-NBA שוקלת לצמצם את אורך העונה היא בגלל שהופך יותר ויותר קשה לקבוצות לזכות בתארים. הסיבה לכך היא שקשה למצוא שחקנים איכותיים שיכולים לשחק במשך תקופה ארוכה מבלי להיפצע.

בעונה הנוכחית, ישנם מספר שחקני NBA בעלי פרופיל גבוה שנפגעו במהלך משחקים חשובים. זה כולל את דמרקוס קאזינס, קווין דוראנט וקליי תומפסון.

השחקנים האלה לא רק מפסידים משחקים, אלא הם גם לוקחים הרבה ימי חופש במהלך העונה, מה שעלול לגרום להם להיות מותשים ולהתקשות להופיע במיטבם. הליגה מנסה לנהל את הבעיות הללו על ידי הגבלת עומס העבודה שלה ולוודא שהם מקבלים הרבה מנוחה במהלך המשחק.

הליגה גם מנסה להפוך את המשחק לפחות פיזי על ידי התאמת החוקים והתרגולים. זה בין השאר כדי לעזור למשחק להיות יותר מבדר לאוהדים, אבל זה גם מאמץ להגן על שחקנים מפציעות.

מהם כללי המשחק?

אם אתה מתכנן להשתתף במשחק ב-NBA, תצטרך להכיר את כללי המשחק. זה יבטיח שלא תיתפסו להתרגשות המשחק ותאבדו מעקב אחר מה שקורה על המגרש.

הכללים הבסיסיים של הכדורסל הם ששחקנים מכדררים את הכדור במורד המגרש לעבר חישוק, שנקרא סל. הקבוצה שצוברת יותר נקודות מנצחת את המשחק. המשחק משוחק על מגרש מלבני עם שני חלקים עיקריים, כל אחד מכיל חישוק בכל קצה של המגרש.

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לזכור הוא ששחקן חייב להישאר בתוך קווי הכניסה המיועדים במהלך המשחק. זאת כדי להימנע מיציאה בטעות מחוץ לתחום והענקת החזקה של הכדור לקבוצה היריבה.

בנוסף, השחקנים חייבים להישאר בתוך אזורי שעון הזריקה המיועדים במהלך המשחק. שעון הזריקה מתחיל לספור לאחור מ-24 שניות כאשר הכדור נכנס למשחק ומתחיל מחדש כאשר קבוצה מחליפה החזקת כדור, מבוצעות עבירות או כאשר שחקן נוגע בכדור ברגל.

כלל נוסף שחשוב להבין הוא כלל האחד ועשה. כלל זה נועד למנוע מסטודנטים להיות זכאים ל-NBA אם הם לא עוברים שיעורים מסוימים בקולג'.

שחקן חייב להיות בכיר בתיכון או שסיים מכללה עם תוכנית אתלטית מוסמכת לפני שהוא זכאי להשתתף ב-NBA. זאת על מנת להבטיח שיהיה להם את הניסיון הדרוש כדי להתחרות מול ספורטאים מקצועיים בליגה בעלת השכר הגבוה ביותר והקבוצות התחרותיות ביותר.

כללי המשחק מבוססים על הרעיון של משחק הוגן וכוללים סוגים רבים ושונים של עבירות שעלולות להתבצע על ידי כל אחת מהקבוצות במהלך המשחק. אלה כוללים עבירות אישיות, עבירות בוטה ועבירות טכניות.

הקבוצה הראשונה שהגיעה למספר עבירות ברבע מקבלת את החזקה בכדור באותו רבע. זו דרך להבטיח שהקבוצות לא ישחקו מספיק זמן כדי לפתח יותר מדי עבירות. זה גם יכול לעזור לקבוצות לשמור על הכדור בידיים טובות אם היריבים שלהם יעשו כמה עבירות במהלך המשחק.

כמה עולים כרטיסים ל-NBA?

משחקי NBA הם אחד מענפי הספורט הפופולריים ביותר לצפייה, אבל הם גם יכולים להיות די יקרים. עלות ההשתתפות במשחק יכולה לעלות מדי שנה, וזה לא משהו שצריך להקל ראש בו.

אם אתה מחפש לראות משחק NBA, הנה כמה טיפים כיצד לחסוך כסף:

לצוותים בשווקים קטנים יש בדרך כלל מחיר כרטיס נמוך יותר מאשר בשווקים גדולים יותר. כמה מהכרטיסים הזולים ביותר ב-NBA מוצעים על ידי קבוצות בשוק קטן יותר, כמו הסקרמנטו קינגס ודאלאס מאבריקס.

לקבוצות השוק הקטן הללו אולי אין אוהדים רבים כמו קבוצות השוק הגדולות, אבל לרוב הן מציעות מחיר כרטיס זול יותר בגלל נפח המכירות הנמוך שלהן. זה יכול להפוך אותם לאופציה מצוינת עבור משפחות שרוצות לראות משחק NBA אבל אין להם כסף להוציא על כרטיסים יקרים יותר.

קבוצות גדולות, לעומת זאת, הן בדרך כלל יקרות מאוד, במיוחד כשהן משחקות בזירה הביתית שלהן. לוס אנג'לס לייקרס ובוסטון סלטיקס, למשל, הן שתיים מהקבוצות היקרות בליגה.

המחיר הממוצע לכרטיס למשחק NBA יכול לנוע בין 95 ל-1000 דולר, תלוי בקבוצה ובאיזה סוג משחק אתה הולך לצפות. המחיר למשחקי פלייאוף יכול להיות הרבה יותר גבוה, במיוחד אם מדובר בגמר או משחק בין כוכבי-על.

זו יכולה להיות הוצאה עצומה עבור אנשים מסוימים, אך חשוב לזכור כי אלו הן הערכות בלבד ולעולם לא תצטרך לשלם עבור כל עלות הכרטיס שלך. יש המון מקומות באינטרנט המאפשרים לרכוש כרטיסים למכירה חוזרת במחירים מוזלים, כך שאם אינכם מרוצים מהמחיר, תמיד תוכלו לבדוק באתרי מכירה חוזרת ולראות אילו מבצעים תוכלו למצוא.

ישנן כמה דרכים אחרות לחסוך בכרטיסי משחק ה-NBA שלך, כולל רכישת מושבים VIP לצד המגרש ושימוש בקודי הנחה. אפשרויות אלה הן דרך מצוינת לחסוך בעלות הכוללת של הכרטיס שלך ועדיין לקבל חוויה פנטסטית במשחק.

איפה אני יכול לקנות כרטיסי NBA?

לראות משחק NBA בשידור חי היא אחת מחוויות הספורט המרגשות ביותר בעולם. עם זאת, כרטיסים יכולים להיות יקרים, במיוחד כאשר משתתפים במפגש גדול.

למרבה המזל, אתה יכול לראות יותר משחקי כדורסל מאי פעם מבלי לשבור את הכיס עם עסקאות הכרטיסים של TickPick ב-NBA. ההנחות שלנו הן עד 10% מהמחיר המקורי ולעולם איננו מוסיפים עמלות להזמנה שלך בקופה.

הצעד הראשון במציאת כרטיסים לקבוצת ה-NBA המועדפת עליך הוא לבדוק את לוח הזמנים שלהם לעונה הקרובה. בדרך כלל, זה יוכרז באוגוסט עם תאריכי העונה הרגילים והפלייאוף, זמני ההתחלה והמשחקים של הקבוצות. ברגע שאתה יודע את התאריכים של הקבוצות האהובות עליך, השתמש בלוח האירועים ובטבלת המקומות שלנו כדי למצוא כרטיסי NBA למכירה ממספר מתווכים של כרטיסים מקוונים.

דרך מצוינת נוספת לחסוך כסף על כרטיסי NBA היא לקנות אותם כמה שיותר זמן מראש. זה דומה להזמנת טיסה או מלון, ואם אתה מסוגל לעשות זאת, זה יעזור לך להימנע מתשלום מחירים מנופחים.

אתה יכול גם לרכוש כרטיסים למשחקי NBA ממגוון ברוקרי כרטיסים מקוונים, כמו Vivid Seats. חברות אלו מציעות לעתים קרובות הנחות עבור כרטיסים שנרכשו מראש וגם מגנות עליך אם המושב שלך אזל.

מלבד ברוקרי כרטיסים מקוונים, אתה יכול גם לרכוש כרטיסים למשחקי NBA ממקורות אחרים. חלקם כוללים שווקי כרטיסים משניים כמו StubHub ו-TicketIQ, המאפשרים לך לקנות כרטיסי NBA מוזלים. לאתרים אלה עשויים להיות גם תכונות מיוחדות כמו הבטחת כרטיס ושדרוג מושבים.

בעת רכישת כרטיסי NBA מאתרי צד שלישי אלו, חשוב לקרוא בעיון את האותיות הקטנות לפני קבלת ההחלטה הסופית. ייתכן שחלק מהאתרים לא מספקים ערבויות לכרטיסים, ולחלקם אולי אין מוניטין של תיקון בעיות בכרטיסים.

לבסוף, ישנם גם scalpers שעשויים לנסות למכור כרטיסים מזויפים בזירת NBA. אנשים אלה בדרך כלל מגיעים למעריצים ושואלים בדיסקרטיות אם הם מחפשים כרטיסים, ואז לוקחים אותם לאזור מבודד כדי לאסוף מזומנים.

שיתוף

נושאים נוספים

כרטיסי למשחק של ברצלונה

יש ביקוש גבוה לכרטיסים למשחק בברצלונה הכרטיסים למשחק ברצלונה הולכים להיות מבוקשים מאוד. הענקיות הספרדיות כבר ניצחו בלה ליגה, אבל הם עדיין מקווים לזכות בסופרקופה

קרא עוד

כרטיסים למשחק ריאל מדריד

מה שאתה צריך לדעת על כרטיסים למשחק ריאל מדריד אם אתם מתכננים להשתתף במשחק של ריאל מדריד, יש כמה דברים שאתם צריכים לדעת על כרטיסים.

קרא עוד